בניית מותג אינטרנטי מנצח

בניית מותג אינטרנטי מנצח

כל חשיפה שהעסק שלך יכול לקבל במדיה הדיגיטלית ובכלל מתקבלת בברכה, אבל חשבת איך להשיג את זה בצורה הטובה ביותר? איך לעשות את זה בצורה הטובה ביותר?

יכל להיות שלעסק שלך יש נוכחות במדיה חברתית כמו פייסבוק או אינסטרגם, בהחלט יכול להיות שאתה מפרסם בתשלום, וגם יכול להיות שהמותג שלך מוזכר במאמרים חדשותיים – כל זה יכול לשרת אותך היטב, אבל לא תמיד ובמרבית המקרים אין לך שליטה על באמת מה שם קורה – זה לא בידיים שלך.

אתה צריך לקחת בעלות, כמה שניתן, על המדיה הדיגיטלית כדי שאתה הוא זה שתקבע את המהלכים ותבנה את המותג שלך.

מדיה בתשלום הוא בעצם בדיוק כפי שזה נשמע: סיקור תקשורתי עבור המותג שלך כי המותג שלך משלם עבור חשיפה.

סוגי מדיה בתשלום כוללים חסויות ופרסומות, כמו שאתה רואה בטלויזיה או קורא בעיתון ובמדיה הדיגיטלית זה בדיוק אותו דבר – משלמים כדי לקבל חשיפה.

אתה עלול להיות תחת הרושם כי העסק שלך, המותג, הינו הבעלים של חשבונות מדיה חברתית בפייסבוק לדוגמה, זה ממש לא נכון. כמובן, אתה הוא שיצרת את הפרופיל ואת הדף העסקי שלך בפייסבוק, אבל זה לא אומר שאתה הבעלים ושיש לך שליטה מוחלטת עליהם. ממש לא.

אתה עובד כדי ליצור תוכן מקורי, אתה גם מפרסם אותו בתקווה שיחשף עבור העוקבים אחר המותג, אבל אין לך שליטה ויכולת לקבוע בסופו של ענין את רמת החשיפה.

הבעלים האמיתיים הם ענקי המדיה והם למעשה קובעים מי וכמה יחשפו לתכנים שלך. המותג שלך יכול למקסם את הפוטנציאל שלו במדיה חברתית רק על ידי שיתוף פעולה מלא עם הפלטפורמות החברתיות.

אתה צריך "להאכיל את המפלצת" בתכנים, אבל לא סתם תכנים. תכנים שהרשת החברתית תרצה לשתף, תכנים שהרשת החברתית תראה בהם תועלת, לעצמה, ורק אז הרשת תחשוף את המותג.

אחת מדרכי החישפה היא לפרסם את המותג שלך באמצעות סלבריטאים או משפיעים חברתיים אחרים. זהו מהלך שבהחלט יכול לעזור למותג לקבל חשיפה רחבה ורק צריך לשים לב לזהות שבין המשפיע החברתי למותג כדי לקבל את הרושם הנכון.

למותג שלך צריך שיהיו נכסים דיגיטליים באינטרנט, מדיה שהיא בבעלותך המלאה ושם תוכל לעשות כרצונך ללא שום תלות בענקי המדיה שמחר עשויים גם לסגור לך את החשבון.

מותג צריך שיהיה לו: אתר אינטרנט משלו, ניוזלטר – אלו הם נכסים שלך ובבעלותך המלאה המאפשרים לך לשלוט על התכנים ועל מועד הפצתם ועל כל הקשרים שלך עם קהל פוטנציאלי.

צריך להבין כי מספר הלייקים בדף העסקי שלך או העוקבים אחריך באינסטרגם הם ממש, אבל ממש לא שלך ובטח שלא בבעלותך. ענקית המדיה החברתית פייסבוק היא שאת שתקבע לכמה מהם יוצג התוכן שלך ומתי.

עם ערוצים אלה שאתה תפתח ותטפח, אתה יכול ליצור קשרים עם אנשים שגילו ענין במותג שלך לאורך זמן כאשר אתה הוא זה שקובע את התוכן, ואת המועד בו הם יחשפו למותג.

כיצד לבנות את המותג שלך עם מדיה בבעלותך המלאה

הצורה הכי ברורה של מדיה דיגיטלית בבעלות המותג שלך הוא, כמובן, אתר אינטרנט. אתר המכיל תוכן איכותי ואמין עבור שוק היעד שלך. כך המותג שלך יכול לבסס את עצמו ולקדם את המעורבות שלך עם הלקוחות הפוטנציאליים.

כדי לבנות את המותג שלך אתה צריך ליצור תוכן מקורי רלוונטי בנושאים שהצרכן רוצה וצריך ממך. על ידי תוכן העסק שלך יכול להדגים את תחומי המומחיות שלו, לבסס מנהיגות כדי שבסופו של ענין, חלק מהלקוחות הפוטנציאלים ירצו לשמור איתך על קשר ולבסוף יפנו אליך כדי לרכוש ממך שירותים ומוצרים.

אם למותג שלך כבר יש אתר ובו כבר מתפרסם תוכן המורכב מטקסט, ראוי שתשקול להוסיף לתיק המדיה הנמצא בבעלותך גם ערוץ וידאו בו יש לך שליטה מלאה.

למה אתה צריך נוכחות מקוונת חזקה באמצעות מדיה בבעלותך

התקשורת הנמצאת בבעלות העסק שלך נמצאת תחת שליטה מלאה שלך: אתה בוחר את התחום, אתה יוצר את התוכן, אתה מחליט על עיתוי הפרסום – שליטה מלאה שלך.

באמצעות נכסים שבבעלותך, אתה הוא זה שנמצא בקשר ישיר עם הלקוחות שלך ואינך צריך מתווכים למיניהם. אם יש לך רשימת תפוצה, למשל, יש לך את הפרטים של הלקוחות כמו שם, מייל וטלפון ואתה יכול ליצור איתם קשר. אתה יכול להחליט למי לשלוח הודעה, איזו הודעה ומתי.

יש בעלי אתרים שכל הנכסים שלהם נמצאים בבעלות אחרים ויש בזה סיכון גדול. פייסבוק סוגרת / משהה פרופיל ודפים עסקיים כדבר שבשיגרה. אנחנו שומעים מעת לעת על אירועים כאלה, אבל סגירה של דפים עסקיים זה דבר שמתרחש יום ביומו ובמספרים גדולים.

הרבה עוקבים בדף העסקי זה יפה ונחמד ואפשר להתהדר בזה שמראים את זה ללקוחות פוטנציאלים, אבל זה בסופו של דבר זיוף, זה באמת לא משהו בבעלותך.

המאמצים שלך במדיה הדיגיטלית צריכים לדאוג לכך שהתנועה של לקוחות פוטנציאליים שם במדיה תגיע לנכסים שלך ובסופו של דבר תיכנס לרשימת התפוצה שלך. למה? כי היא, רשימת התפוצה, בבעלותך המלאה.

כל מה שאתה עושה שם בחוץ, צריך שבסופו של ענין יגיע למצב בו הלקוח הפוטנציאלי משאיר לך מייל, משאיר לך מספר טלפון כי רק כך אתה יכול לדאוג להיות בקשר ישיר איתו, ללא גופים מתווכים והחשוב מכל, לדעתי – יש לך שליטה מלאה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *